اهمیت ارتقا فرهنگ رضوی و زیارت در دهه کرامت اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومانی برای آبادانی بیشتر محدوده منفصل توس رونمایی از سند جامع آموزشی و فرهنگی آب در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی جاده میامی، چهاربانده می‌شود | آیین افتتاح و بهره‌برداری از «پل چنارک» با حضور فرماندار مشهد برگزار شد افتتاح یک مدرسه دیگر در طرح «سه‌شنبه‌های مهر» مشهد | مشارکت خیّران در ساخت دبستان دخترانه «شهید امیری» بازار‌های قدیمی محله عنصری مشهد به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است حدود ۱۵۰‌هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه توس مشهد طی ۲ سال گذشته آسفالت شد پاسداشت مقام فردوسی در نظام مدیریت شهری نقش کهن الگوها در زیست شهری تقدیر مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد مقدس از شهردار و فرمانده سپاه امام رضا(ع) تکرار گرانی و کمبود بلیت در دهه کرامت امسال | کف قیمت بلیت سفر به مشهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، خیابان کوثر و سه راه خیام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مه گرفتگی در محور درگز - قوچان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود
سرخط خبرها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است

  • کد خبر: ۲۲۲۶۲۶
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما با یک فهم درست از مردم و جامعه ایرانی باید کار‌های خوب و موثری برای مردم انجام دهیم. یکی از موضوعاتی که برای مردم شیرین است و شوق به پاسخگویی درباره آن دارند، امام‌رضا(ع) است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمد قمی امروز در نشست ادواری شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور که به میزبانی شهرداری مشهد در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحثی که باید به آن توجه کنیم دهه کرامت است و شهرداری کلانشهر‌ها در این خصوص بار سنگینی بر دوش خود دارند.

وی گفت: وجود امام‌رضا‌(ع) مایه خیر و و برکت برای ایران و به‌ویژه مردم مشهد است و میدان‌دادن به مردم در مناسبت‌های مختلف شهری در کلانشهر مشهد به واسطه حضور امام هشتم(ع) کاملاً مشهود است.

وی ادامه داد: اگر به درک درستی از حضور این مضجع نورانی برسیم، به‌راحتی از کنار فرصت حضور مردم نمی‌گذریم و از آن به نحو احسن استفاده می‌کنیم.

به گفته وی، سازمان تبلیغات در کنار مدیریت شهری حضور دارد تا هم‌افزایی و مشارکت مردم را بیشتر کنیم و مجاهدت‌های فرهنگی خوبی نیز در شهر‌های کشور توسط مدیریت شهری در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ نشست مجمع شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->